Min lilla kvällshistoria om skräcken som inträffade mig nyss! Damdam..

Hellu alla underbara! :)
Jag har precis snackat lite med Axel på Skype men han snackar med sin familj just nu. Jag ska få prata med honom igen sen! Han sa att jag kunde blogga som medans jag väntade så ja, here I am. ;)
Nyss när jag var ute med Nancy och lyssnade på musik, "Tears don't fall - Bullet for my valentine" så tappade jag min mobil! Jag fick typ panik och det var svinmörkt ute men jag letade och letade. Tillslut så bestämde jag mig för att gå hem för att hämta en ficklampa och lämna Nancy hemma så jag kunde leta själv. Medans jag gick tänkte jag "Fyfan den mobilen är ju typ helt ny, hur lyckas jag? Vart kan den vara? Undra vad mamma kommer att säga?" Men till min stora lättnad när jag kommer hem så ser jag den ligga där i hallen, fint och orörd. Jag ba: "YEEEES!" Så jag hade alltså bara glömt den hemma, som tur var. Snacka lycka men jag kände mig ändå dum som trott att jag tagit med den och därefter fått letat i evigheter. All den tiden var så onödig men lyckan övervägde den som tur var. Nu är jag glaaad! :) Haha ja det var min lilla kvällshistoria, intressant va? :D
Men nu ska jag hänga lite på facebook ett tag, puss&kram på er. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0