Hur min helg troligen kommer att se ut!

Hellooo!
Jag ska snart krya till kojs. Imorgon om jag mår bättre så ska jag vara med Sarah, Ronja och/eller Axel. Jag har lust att prata lite med min kille om en grej, jag berättar det mesta för honom och söker oftast stöd hos honom. Han är typ min bästa vän och jag vet att jag kan lita på honom, han berättar ingenting för någon annan om jag inte vill det. Jag älskar dig för det Axel, du är underbar.
På söndag så ska jag troligen träffa min kusiner och min farbror för en fika, vi ska diskutera lite saker som har hänt. Det behövs verkligen och ni ska veta att jag älskar er. Ska bli mysigt att träffa några av dem som står mig närmast och ta i tu med vissa saker. Ni betyder verkligen obeskrivligt mycket för mig och jag finns för er alltid ska ni veta. <3 Jag vet att du ringde mig ikväll Håkan men jag upptäckte det så sent.. Jag skulle väldigt gärna vilja prata med dig eftersom jag verkligen vill förstå.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0