Hemma från frisören!

Hey kött åh blåbär! ;)

Precis kommit hem från frisören så nu är mitt hår fint! Kortare är det ju i för sig men gud så skönt det är att klippa bort det slitna och fixa bort utväxten! Man ba: YAAAHOOO! Men det dåliga är att min frisör (Martina) ska flytta tillbaka till Uppsala igen. :( Så är lite ledsen över det eftersom hon är riktigt grym och snäll! :)
Ni ska få en bild senare på mitt hår, fastnar inte riktigt på bild just nu känner jag. :c haha! Men nu så ska jag ta det lugnt och läsa lite tidningar (Solo och Veckorevyn) och mumsa på lite kärleksmums. Så det kommer bli en riktigt skön kväll. Men återkommer med bild och sånt sen, ni får ha det så bra så länge, pusshey.
helt kär i låten och musikvideon, looove! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0