Godnatt från mig! Imorgon blir det Östersund och fira med älsklingen.

Dags att säga godnatt nu tror jag! Imorgon så ska jag åka till ungdomsmottagningen i Östersund med klassen. Vi åker buss dit och det tar ca en timme och sen så kanske vi hänger på ungdomsmottagningen i drygt en timme och därefter så kommer vi få tid att gå runt och shoppa i några timmar! Det kommer nog bli azuuum. ;)
När jag kommer hem igen vid typ 18:00 (SKITSENT) så ska jag träffa Axel på direkten och fira! Vi har ju som sagt varit ihop i ett helt år imorgon. :) Vi kommer typ vara hemma hos mig och mysa, kanske titta på film och bara typ prata minnen om vårt förhållande tror jag. :) Det kommer nog bli hur mysigt som helst, längtar! Men nu så ska lilla jag sova och det ska ni nog också ta att göra! Puss&Kram på er alla, sov så gott. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0