För er som undrar hur Axel mår...

Han mår bra just nu efter operationen men är illa mående och yr. Karin hörde av sig runt 15.30 och berättade att Axel var opererad och klar och att han höll på att vakna upp från nedsövningen då. Jag frågade såklart om han hade ont men då hade han hunnit somna igen men Karin sa att hon hade nog lite ont men fick smärt stillande. Jag har jättemycket ångest över att jag bara kommer att överge honom nu på torsdag då jag drar iväg till London till på tisdag. Det gör ont i hjärtat att leva med vetskapen att han inte mår bra. :( Jag vill också vara hos honom och pyssla om honom! Jag älskar honom så mycket och vill inte att han ska må dåligt.. Mina tankar finns hos dig Axel och du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat. <3

Men nu så måste jag gå och lägga mig, ska göra klart min filmanalys imorgon och dessutom ha idrott uppvärmning tillsammans med Jessica och Mette. Så behöver all energi jag kan få imorgon! Men puss&kram, ha det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0