Fixa i ordning-söndag och amerikanska pannkakor

Heysan bloggen! ;)
Igår så fick jag och syrran mycket tråkiga saker gjort! Vi rensade, sorterade och fixade med våra kläder. Ut med sommarkläderna och in med höstkläderna! Vi städade våra rum, hade hemmaspa och sedan gjorde vi amerikanska pannkakor. ;) Verkligen en ta-det-lugnt och-njuta-och-fixa-i-ordning-söndag!
Hah det är lite kul att man ser typ alla på facebook "Idag så ska vi göra amerikanska pannkakor!, idag har jag ätit amerikanska pannkakor" m.m.. Jag minns i 6:an när vi gjorde det en gång på hemkunskapen och efter den gången så gjorde jag det typ hela tiden hemma ett tag och nu tre år senare så har typ alla börjat göra dem? Inte för att det var jag som startade "trenden" för det gjorde ingen men det är iaf inte jag som har härmat någon! :) Men jag stoltserar inte med statusar 24/7 om att jag äter/gör dem. Stör mig lite på alla dessa statusar faktiskt.. Men, men alla får göra vad dem vill det här är bara min åsikt! :) Puss&kram!
Mums eller vad? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0