Filmkvällen slut, vi såg "Flickan från ovan" och "Ondskan"

Heys!

Precis haft filmkväll med Sarah, Ronja och Tove. :) Vi såg "Flickan från ovan" och "Ondskan" båda är typ sorgliga och hemska så det har varit typ värsta laddad stämningen hela kvällen, båda filmerna är riktigt bra! Se dem. ;) Jag har ju typ sett Ondskan 3 gånger nu på mindre än en vecka, sjukt. :o Men alltså jag berörs verkligen av handligen, det är faktiskt en av mina favorit filmer som är gjord av svenskar. Superbra!
Men nu så ska jag sova eller kanske bada! Mitt hår ser förjävligt ut eftersom jag inte har tvättat det. haha vet att det är supersent men mamma och Peter är på middag så Tove och jag är själva hemma! ;) Jag kanske hinner det? mene aja, sov så gott allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0