Axel ska operera sig! :'( <3

Alltså ja, som ni ser är jag sjukt upprörd.. Det har hänt en grej med min kille så han har åkt in på akut operation med ambulans helikopter i Östersund. :( Hans mamma ringde och berättade det för mig. Först var jag rätt lugn men sen sjönk det liksom in.. NÅGON SKA SKÄRA UPP MIN KILLES MAGE! Jag fick typ panik och blev jätteledsen. Jag vill vara hos honom nu och se hur han mår! :'( <33 Min stackars älskling.. Sen så hade han ju ont i magen hela dagen. :( Min älskling får inte lida! Om han lider så gör jag det, om han mår dåligt så gör jag det. Ååååh, jag hoppas du verkligen kommer att må bra snart älskling! Jag älskar dig mitt hjärta. <3 Och för er som undrar är den blindtarmen han ska operera. :/ <3 Eller ja, han har nog redan opererat sig vid det här laget men ändå.. Karin (hans mamma) sa att hon skulle ringa när han började må bättre. Men du ska veta att jag älskar dig, Axel. :(
Jag har inte riktigt lust att blogga något mer idag, ville bara skriva vad som har hänt och varför jag inte har skrivit något.. <3
Min älskling är den blåa i mitten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0