Yeah man!

y000 bloggen! ;)
Sitter just nu och lyssnar på låten "Usher ft. Pitbull - DJ got us falling in love again", läser en spännande bok som heter "Gone" och myser med min sällskapssjuka hund. :P En riktigt nice tisdagsskväll asså, så jäkla skönt med lov! Ni har ingen aning om hur mycket jag längtat!
Alltså shit om inte musik fanns alltså, då skulle man vara olycklig. Alltid när jag känner mig deppig så sätter jag bara på en skön låt och kommer på bättre tankar. Jag känner verkligen att jag dessutom måste börja att tänka på mig själv och vad jag vill nu.. Det är mina drömmar som ska uppfyllas, ingen annans. Jag tror jag snart ska fatta ett beslut i mitt liv som kommer förändra det mesta, jag måste bara förmå mig att göra det.

Men jaaa, vad ska man mer säga? Jag önskar er en trevligt fortsatt tisdag som tyvärr snart lider mot sitt slut. Alltså tänk.. Tisdag den 2 November 2010 kommer aldrig komma tillbaks igen! Den här dagen är bara här en endaste gång, liksom alla dagar. Tänk om man verkligen skulle ta till vara på alla dagar och få mycket roligt gjort? Tänk vad bra livet skulle vara då. Att verkligen leva för varje dag, timme, minut och sekund som att det vore den sista. Det är verkligen då man får ut mest av livet!
"Every day is an opportunity to
make a new happy ending!"


mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0