Victoria Secret Fashion Show!

För någon dag sen var det Victoria Secret Fashion Show 2010/2011. De modellerna är verkligen världens finaste! Det som är bra med dem är att de är välmående modeller, bra på det dem gör (mycket press ju), förebilder, att va Victoria Secret Fashion modell är ett av dem bästa modellyrkena och så är de väldigt vackra. Så jaa, jag tycker de verkligen ska vara stolta av sig själva och sina kroppar! Min favorit modell är Miranda Kerr. Jag tycker hon är fin, unik och är en bra förebild.
Årets show har inte kommit ut på youtube än så ni får dessvärre se förra årets men den är grym med! Jag älskar den manliga rösten som presenterar allting i början, han låter grym. Han berättar även i början att de letar efter en ny "runway angel" och vinnaren presenteras i slutet av programmet. Men aja, check it out! Här har ni första avsnittet, ni kan kolla på resten på youtube!
Miranda Kerr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0