Varit ute med hunden

Heysan, nu så har jag precis varit ute med min vovve! Aldrig mer säger jag bara. SVIIIINKALLT! Seriöst. Jag rekommenderar inte att gå ut iaf och jag som tyckte jag hade klätt mig rätt varmt, fan asså. Men ajaa, nu ska jag kolla runt på olika gymnasium tror jag. Öppet hus i Östersund snart ju och jag kanske ska dra dit med Sarah och checka läget. Jag tror jag ska spela lite PS3 eller Xbox 360 elit ikväll också, fett längesen jag gjorde det men det beror dels på att jag inte tycker att vi har några roliga spel direkt. Men aaaja, tja på er. ;) <3

Me innan jag drog ut
ahah, så ser det ut om man drar på sig luvan.. Lurvigt! :P
prettyrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0