Vaknade till en chock och varför Sarah inte är här ännu!

Haha, seriöst? Jag vaknade upp till värsta chocken idag. Jag har haft typ en grej på ena ögonlocket skitlänge, sen jag var typ 7år och idag när jag gnuggade sömnen ur ögonen kände jag den inte?! Jag ba: "Vafan?!" så jag sprang till spegeln och den var helt borta! Vi hade tänkt operera bort den men tydligen så försvann den av sig själv sådär mitt i natten? Man ba: vafaaan?! haahah. Åh, nu saknar jag typ den.. Men aja, haha rätt skönt att den är borta. Men liksom ändå? Vafan..? o.o
Jag skulle ju vara med Sarah idag men hon har gjort en ansiktsbehandling så hon vet inte om hon vågar komma. Du är säkert jättefin vännen, don't be shy. Så vi får se om hon kommer eller inte.. Men hon kommer troligen senare! :) Nu så ska jag ta och äta något och sedan så ska jag hitta på något kul. Ska kolla vart min busiga tvillingsyster håller hus, man vet aldrig vart hon är. Men aja, vi ses senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0