Min kväll plus en låt!

Heysan!
Haft en riktigt bra kväll ändå.. Kvällen startade bra med typ kramar från alla när man anlände till Lokalen, jag och Sarah var visst saknade? haha. Linus kramade mig och Sarah tills vi inte hade luft kvar i lungorna! Gullungen då! (; Hah, sen så chillade vi väl på Lokalen och jag var sjukt weird, verkligen flummig. Jag hälsade iaf lite på Tanya och frågade hur det var med Johannes. Han berättade typ allt och jag tycker verkligen synd om dig, det lät sjukt jobbigt. Finns alltid för dig om det är något vännen min! <3
Men efter det så började jag och Sarah snacka rätt mycket med Tobbe och vi bestämde oss för att dra ner till Holiday. Jag var verkligen sjukt flummig då! Jag och Tobbe lekte typ överklass snobbar från Stockholm med värsta breda dialekten. Sarah typ ba: "men ååh, skärp er!" haha. När vi kom ner till Holiday så gick det några killar ungefär i vår ålder fram till oss och ba: "ÅÅH NI SKULLE SETT, VI REV HELA STÄLLET!" Jag som var typ skitflummig ba: "ÅH FAN DÅ ATT VI MISSA!" Han ba: "JAA, FAN ASSÅ!" Jag ba: "ÅÅHH GUD SHIIIT!" hahaha. Han var typ precis lika flummig som mig eller full? Sarah jag ska para ihop dig med honom bara så att du vet. Bra va? Vet att du blev lite smått tänd på honom. ;)
Aja, när vi kom fram till Holiday så träffade vi Tobbes kusin Anna och hennes kompis Malin, båda var 19år och rätt schyssta. :) Vi var med dem i ungefär en timme och skrattade åt alla som sjöng karaoke. Därefter så drog vi till bussen och sen satt vi på Holiday ett tag och snackade och nuu är jag hemma! :D

Några sjöng den här på karaoke-kvällen på Holiday,
låten får mig alltid att tänka på Adam och Eva. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0