Gick ut iaf!

Shoohey!
Jag gick ut med min hund iaf, det fick bli så. Tog till och med den långa rundan med henne, credz to me. Det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara ute heller så det var väldigt skönt, det var rätt roligt att vara ute med henne dessutom. Alltså jag måste verkligen börja leva upp till att jag är en norrlänning, har fan släkt från Kiruna?! Det kallaste stället i hela Sverige typ. Sen så kommer min pappa från Jämtland, precis som mig. Så liksom? haha, borde ha det i generna.
Men men, nu blir det till att läsa Solo, Veckorevyn och kolla lite TV! ;) Awesome. Men pusspåer.
Kenza och Armani är så söta på den här bilden! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0