Min morgondag, hur Tove har det och julkänsla!

Heysan bloggen!
Ska nog snart gå och lägga mig tror jag.. Varit en riktigt slappt dag idag men imorgon blir det hårdare tag. Först ska jag jobba asset av mig och sen göra det en till gång fast på ett pass på Gold's. ;) Men det blir nog sweet att få bort lite fett. Snackade med syrran i telefon nyss förresten, hon verkar ha det bra därborta på i Malmö. Hon är tydligen enda tjejen i Marcus klass! Hahah, men det är nog inte så konstigt när det är ett skateboard-gymnasium. Men Tove flirta inte för mycket med alla grabbarna nu! ;) Killarna applåderade iaf av glädje när hon kom in i klassrummet, gulligt! Hon berättade även att det går även danskar och norskar på skolan så det är lite coolt. :) Tove är ganska bra på båda språken men det kan ju vara lite svårt att förstå ibland. Men hon verkar ha kul iaf vilket är bra! :)
Just nu så lyssnar jag på "All I want for christmas is you" och söker runt på skidvideos! :) Jag har verkligen fått in julkänslan nu, men den kommer försvinna nog direkt när jag slutat lyssna. :c Men ajaa, har inge mer att säga för tillfället. Pusspåer.
Favorit julklippet på freeride.se är såklart med thom8 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0