Varit med Sarah!

Heysan, kom precis hem från Sarah. Var hos henne i typ tre timmar och bara snackat om allt mellan himmel och jord så det var riktigt skönt. Du är så fiin vännen! <3 Hon ringde runt 20:00 och jag drog dit runt 21:00 och sen så drog jag hem lite över 00:00.. :) Tove ringde dessutom när Bullet for my Valentine spelade låten "Your Betrayal" på konserten. Det var svårt att höra men det verkade sjukt grymt ändå! Tove riktigt glad tjej där. Men aja nu så ska jag gå och lägga mig, ni får sova så gotteligott allihopa! puss.
Ironisk bild. Sarah = Rödluvan och Lina = vargen ;)

Kommentarer
Postat av: Saraah

Sarah tycker att Lina är en bäst kompis!<3 Söt bild förresten ;)

2010-11-21 @ 12:03:44
Postat av: Lina

Haha, men du brukar ju kallas Rödluvan så tyckte bilden passade bra. ;) <3 Du är också en bäst kompis. <3

2010-11-21 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0