Vakna upp till en skön låt och känner mig piggare än någonsin!

Hallooj!
Typ första gången jag vaknar någorlunda tidigt (klockan 10:00) och pallar kliva upp på en helg. Det berodde nog på att jag vakna upp till låten "Dj got us falling in love again - Usher ft Pitbull" och så var jag bara ovanligt pigg idag! Jag brukar alltid ligga och dra mig till 12-13:00 på helgdagarna. Men nu så måste jag duscha och fixa mig innan jag åker iväg till en kompis på äventyr. Det blir nog roligt! :)
Men jaa, bäst att jag skyndar mig.
Ni får ha en underbar dag allihopa! puss.
"Yeah baby tonight
The DJ got us falling in
Love again

So dance dance
Like it's the last last night
of your life life
I'mma get you right"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0