Jag förstår mig inte på min hund..

Heysan bloggen!
Har precis varit ute med hunden, förstår inte varför hon vill gå ut för ibland. Det är ju svinkallt! Hon typ springer runt, slänger sig i snöhögarna, rullar sig och tycker livet är underbart medans jag står och huttrar, önskar att hon kan göra sina jävla behov snabbt och tänker bara på att få komma in och ta en kopp varm oboy eller något! hahaha. Fysatan!
Men nu är jag inne igen vilket är skönt. Vi har inte riktigt tagit ner alla våra vinterkläder heller så det är därför det är så svinigt kallt. :( Men nu så ska jag och Nancy gosa här hemma och sen så får vi se vad som händer ikväll. :) Loko kanske eller vara med ngn kompis. :) Men ajaa, hare bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0