Ååååhh freedom!

Shoo bloggen!
Äntliligen är det helg, fysatan vad nice! Nästa vecka är det prao hela veckan dessutom så det blir chill. Ska vara med mamma hela veckan faktiskt så det är awesome! Marie och Johannes kom precis nu och hämtade Tove, hon ska ju åka till Malmö och se på Bullet for my Valentine, bo hos en kille som heter Marcus och praoa på ett skategymnasium. Haha, Tove kan inte ens skata men hon hittade inget annat, men det blir nog roligt för henne att få lära sig något nytt, träffa nya människor och hon kommer nog dessutom att få fotografera en del också. Så det blir nog roligt! :) Hon ska ju få se ett av sina favoritband dessutom. Glad tjej!
Åh, det gick jättebra på idrotten idag tills jag fick skitont i magen! Helt plötsligt..? Det kändes typ som mensvärk. Jag tror det beror på min inreblödning jag har men den ska inte göra ont typ? Så vettefan vad det är för fel på mig! Det gjorde så jävla ont.. Led verkligen som något jävla djur. Fysatan vad ont det gjorde! :( Men nu så ska jag fixa i ordning lite FF här hemma. Mamma och Peter är borta och Tove åkte ju nyss så det är bara jag och Nancy hemma, stöööört. På med superhög musik och bara njuta! ;) Men måste faktiskt plugga lite ikväll men haha, det tar vi sen. :) Men ajaa, höres allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0