hahha dooog

Heyys!
Precis haft 2,5 timmars idrott och ska kanske gå på en till pass senare idag. Men nu ska jag chilla ett tag och sedan dra ut med hunden i ngn timme eller så. Åh, haha värsta fult! Alla småkillarna på gatloppet bara väntade på att jag skulle springa för att jag hade kört ut dem innan, hahah åh de var lite onda!  Sedan så gjorde Hampus krokben på mig så jag nästan ramlade. Åh, typ dog av garv då och han med. :P Hampus gjorde så Edsås började blöda näsblod också, sjuuukt. Jag kom på värsta roliga saken. Erik Edsås är född 7 December 1996, Hampus 8 December 1995 och jag 9 December 1994. Åren efter varandra och datumen. Coolt va? ;) Men vi fick vara i samma lag idag på innebandyn så det var grymtrååå! Rätt kul, typ dog av garv hela tiden. Allt var så fult! (a)
Juste hade franska muntligt idag, det gick sämst. Jag blir alltid så nervööös! :( Jag hade dessutom inte tränat nästan ngnting så det sög ju. Men ajaa, haha. Språk är inte mitt starkaste ämne och kommer att aldrig bli. Jag tycker mer om NO, SO, matte, svenska och idrott. Skulle vara awesome om jag fick MVG i alla dem, men tror inte det. Resten av ämnena satsar jag bara VG i. Men jag blir fan nöjd med VG i allt mer än så behövs inte. Men ett eller två MVG:n skulle inte skada. :) Vill helst ha tio, men hahahaah jag kmr aldrig få det. Men aja, drömma kan man! ;) Nu ska jag chillaaaa, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0