take me to a place without time and space

Heysan bloggen!
Kollade nyss på TV och har försökt att plugga franska. Jag har muntligt prov i det imorgon vilket inte är så jäkla kul. Jag är inte speciellt grym på att prata det språket så det känns lite jobbigt. Men aja, vi får se hur det går! Nu ska jag krypa till kojs så ni får sova så gott alla sötisar. Puss&Kram!
psst.. jag diggar dig ;)




alltså seriöst, jag är jätteblek nu för tiden! please, take me to a place without time and space in the sun so I can have fun! haha fint rimmat där lina, veerkligen. och ja, jag e sådär fet som på bilden men haha alla e nt smala. (aaa) förresten är det där muskler, muskler väger mer än fett. Nej men serri, jag är rätt nöjd med min kropp. Jag har normal vikt enligt mitt bmi iaf så det e nicerååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0