Test på veckorevyn

Gjorde ett test för att kolla vilken sorts kille jag faller för bara för skojsskull.
Jag faller tydligen för den här sorten:

Den oberäkneliga killen:

Precis när du tror att du fått kläm på den här killen så visar han upp helt nya sidor. Han avskyr allt vad stabilitet och trygghet heter och vill helst bara vara överallt, hela tiden. Var tydlig mot den här snubben från början så att han inte även ser dig som ett tillfälligt nöje.."


Hur lätt jag blir förälskad:

Visst blir du förälskad alltid, men det sker inte alltid vid första ögonkastet. Du kastar dig ogärna in i en kärleksaffär, men är inte heller någon fegis! Kör på, har du inte redan hittat kärleken dyker han förmodligen upp när du minst anar det...

 

Hur känslosam jag är:

Ibland blir du ordentligt berörd, men oftast beror det på ditt eget känslotillstånd om du är känslosam eller inte. Du känner ofta empati men gråter inte i onödan...

--------------------

Inte för att de här testen stämmer in till 100%, men roligt att testa iaf.

www.veckorevyn.com/quiz/ om ni också vill testa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0