Min dröm

Jag drömde en rätt skum dröm inatt. Den handlade om att skidgänget skulle ut och åka skidor i någon ny backe. Jag råkade åka iväg i en sittlyft med någon random dude. Vi satt typ och snackade lite och sen så kom det ett stup. Direkt när vi åkte över stupet så åkte vår lift ner för stupet men sedan åkte den upp igen! Det var liksom en bungyjump lift. Sen när vi var framme så åkte vi alla ett åk, killen som jag satt i liften åkte med oss. Han och jag åkte sedan upp i liften tillsammans igen och när vi kom till stupet så föll vi men linan lossnade. Så alla föll ner! Men sedan när alla låg där så säger typ någon liftskötare. "De där måste bytas ut, kom upp nu!" Sagt och gjort, vi gick upp och tog oss högst upp.
Däruppe fanns det något sorts omklädningsrum så vi alla bytte om, ingen orkade åka mer. Jag och den nya killen vars namn visade sig vara "Theo" stod helt plötsligt vid något skjul där jag fotade honom med en gul gammal cykel? hahaha. Theo sprang iväg in i skjulet sen och jag sprang efter. Inne i skjulet så var det massor av trappor! Jag gick ner för dessa och där kom vi till ännu ett omklädningsrum. Jag satte helt plötsligt på mig bikini då och sedan så kom jag ut till någon semesterort. Solen sken och jag la mig i en solstol tillsammans med Theo och vi skrattade och hade roligt.
Sen vaknade jag typ.. Det fula är att jag kommit på vilken Theo jag drömt om! Haha, jag har aldrig träffat honom IRL men jag drömde visst om honom. Skitskumt!
Så ser han ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0