Ska snart gå och lägga mig!

Shoo bree!
Har fett ont i ryggen just nu, haha det är i den och benen det känns som mest i efter träningen. Just nu håller jag på att frysa ihjäl även fast jag har mjukisbyxor, underställ, t-shirt och en fleece-tröja på mig. Jag är dessutom rätt trött så ska snart gå och lägga mig! Jag hoppas jag får en skön natt nu.. Jag orkar inte vara vaken och tänka och grubbla längre, det tar aldrig slut. Haha, seriöst! Men aja, hare gött alla läsare. ;) <3 Innan jag går och lägger mig så ska jag prata i telefon med min älskling. :) <3 men pusshey på er.

Kommentarer
Postat av: charlie

fint hår lina! :)

2010-11-12 @ 14:42:29
URL: http://charlieemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0