This night was awesome!

Helluu!

Fyfan vilken jävla grym kväll asså, riktigt bra. Seriöst, trodde jag skulle sprängas av glädje för att jag var så himla glad! Ååh, gud. Tack för kvällen asså, behövde få skratta av mig, ni är underbara! <3
Hmm, nu när jag är hemma från Lokalen så ska jag ta lite kvällsfika och sedan gå och lägga mig. Måste ju ladda inför imorgon för då ska man först kanske träffa Sarah under dagen och sedan pojkvännen på kvällen. :) Jag träffade min farbror ikväll också, han sa att han ville att vi skulle följa med till Verbier på skidsemester på Sportlovet. Vi skulle ju dit förra året men det blev inte så.. Men i år så! :) Jag ska dessutom till Vietnam på solsemester i två veckor i februari så det blir mycket resande då! Men nu så ska jag ta att göra kväll iaf, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0