sorry för dålig uppdatering, här får ni ett långt inlägg!

Tja bloggen!

Vet att det har varit dålig uppdatering men så blir det om man har två bloggar. Jag har den här plus en till, den andra kan bara personer som inte känner mig IRL läsa. Tyvärr inte andra! :) Jag gillar den bloggen mer men aja, måste ju underhålla er också, den här bloggen kan alla läsa.

Idag var det skola som vanligt, mycket trevligt. Eller? Jag fick iaf två MVG:n idag så det var skönt, ett på SO redovisningen och ett på mattediagrammet. Typ alla i hela klassen åkte hem förutom jag, de som inte kan åka hem och dum-gruppen. Men jag har varit borta så många mattelektioner att jag kände att jag behövde vara kvar där idag. Jag gjorde diagrammet iaf trots en massa krångel med den där dumma datorn.. Det gick inte att spara mitt diagram ordentligt från början eftersom datorn dampade. Men tillslut fick jag iväg mailet och fick MVG. Tack Hampus och Johannes att ni hjälpte mig att förstå uppgiften och datorn, ni är guldvärda mina bröder. <3

Efter skolan så slocknade jag direkt eftersom jag bara hade sovit två timmar inatt, helt sjukt. Jag kan seriöst inte! Aja, jag snackade med skolsyster för någon dag sen om mina sömnproblem.. Jag vet på ett ungefär vad dem beror på men det tillhör mitt privatliv, hon var iaf väldigt förstående! Vi snackade även om min benhinneinflamation som jag lider av så jag har fått tre nummer till olika sjukgymnaster och så snackade vi om en inreblödning jag kan ha i tarmen. Det är inte farligt men det skrämmer mig så det var skönt att fråga lite om den, det har faktiskt gått över nu vilket är väldigt skönt!

Men aja, nu har jag uppdaterat er lite. Pusshey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0