Redovisning och film!

Hahahah, en patetisk status på fb gjorde min dag. Eller inte men det var fan lite kul! ;) Så roligt när folk inte vet ett skit och stoltserar med det. I lol'd!

Men iaf.. Sitter här och smsar med Jessica om vår redovisning imorgon. Jag vet vad jag ska säga men det gäller bara att lära sig det också.. Jag hatar att redovisa verkligen, jag blir så nervös?! Jag vill inte bli det. Men jag vet faktiskt varför jag blir det. Jag blir det när jag inte står rakt och när jag inte kan det jag ska säga ordentligt. Så bäst att träna och öva! :)
Men nu så ska jag nog kolla på hipp hipp hora, längesen jag gjorde det. Haha den här scenen, så ful! Filmen är annars rätt hemsk men också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0