råttan nancy och råkade tortera mig själv

Heyhopp!
åhfyfan, snart är den här veckan slut och då kickar praon igång, asnice. Den här terminen är slut snart dessutom vilket är skönt! Men nästa termin kmr bli ett pain in the ass, nationella prov och massa andra saker som ska bli klara innan vi går ut, asjobbigt. Men bara att kämpaa påråå! Hehe, just nu ligger Nancy här brevid mig och gnäller. Jag och Tove badade henne nyss och hon såg seriöst ut som en råtta! hahaha åh va jag skratta. :D förresten råkade jag göra ett sugmärke på mig själv när jag badade? haha ville se om det funkade att göra det på sig själv och hur hårt man behövde göra. Man behövde typ inte ens ta i och nu har jag ett fucking sugmärke! :( hahaha, undra vad Axel kmr säga? ;) Men aja, det är påväg att försvinna så det är nice! Skitfult jue, haha. Men nuu så ska jag göra ngt annat, pusspåeeer.
man e jue alltid lika fin, lr ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0