Planer inför kvällen och en fin Disney-låt!

Hallooo!

Ska snart börja göra mig i ordning inför kvällen. Jag mår inte så jättebra eftersom I GOT MY PERIOD, OKEJ?! haha. Pms.. Nej, men det är väl payback från igår eftersom jag hade så sjukt jäkla kul så det här är såklart min baksmälla för det, eller något.

Just nu så är mina planer iaf att käka en god middag, dra ut med hunden (Som jag har fått göra HELA veckan, Tove seriöst kom hem! JAG SAKNAR DIG TWINSISTAAAH! <3 hehe jag var bara tvungen), fixa till mig och sedan dra till min kille Axel i Duved. :) Jag vet inte riktigt vad vi två ska göra men Axel har väl hittat på något. Men ajaa, måste rusa nu! pusshej.

Bara för att jag hade Disney-maraton tidigare idag så får ni den här söta låten! :) Disney är bäst, okej? Låten är iaf jävligt sann om man är förälskad. Lyssna, rikigt fin låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0