Ny plattång och snart ska jag få träffa min älskling!

Heysan hoppsan!
Precis varit och köpt en ny plattång med mamma. Jag gjorde nyss så det blev kortslutning i hela mitt rum med den gamla plattången så mamma ba: "Äh nu är det nog, bort med den där!" sagt och gjort så åkte vi och köpte en asbra plattång som gick för 1000kr. :) Jag ska snart inviga den, hahah.
Om ca 1,5 timme är min älskling här, så lycklig över att jag äntligen kommer att få träffa honom! <3 Jag har saknat honom så mycket. Så det blir nog underbart. :) Nu så ska jag käka lite och därefter inviga den nya plattången. Den ska tydligen vara super för såna som har färgat hår och så ställer den in sig efter hårets kvalitet tror jag? Awesome. Det var Ebba som berättade det för Tove och mig, hon har en likadan tror jag. Men ajaa, vi hörs sen bloggen. ;)
plattången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0