Några av kläderna vi köpte i London!

Ett par nya uggs! :D
Har ett par såna här i vitt skinn också men ville ha dem i svart med, skitsnygga! (såg att Kenza också hade köpt såna, haha vilket sammanträffande!)
Pälsväst, jättesöt på verkligen!
Får mig att tänka på gossip girl lite, tkr om stilrena kläder faktiskt!
Fint och skönt linne från Abercrombie and Fitch (den butiken som man fick stå i 2,5 timmar i kö på)
Äntligen fått en tjocktröja med sånt där ull inuti! :D Urmysig är den! Den är också från Abercrombie.
Skjorta från Abercrombie
Tröja från Abercrombie
haha, fail bild men aja en tröja från abercrombie också
en tröja som vi köpte från hard rock café! Vi fick vänta i över en timme på att få bord där, sjukt.
en till från hard rock café
jag med en skitskön abercrombie t-shirt och skjorta
Vi köpte även fler saker men hittade inte dem nu.. haha vettefan vart tove har lagt allt! Men en snygg skinnväst (ungefär en sådan jag ville ha), en till abercrombie t-shirt fast mörkblå, abercrombie parfymen plus meeer. Och nej, jag pallade inte vrida på bilderna så dem skulle hamna åt rätt håll. Ni får vrida på huvudena ist! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0