Mys söndag med inslag av illa mående

Helluu!
Min dag har inte bestått av så mycket. Mår ju illa men jag har iaf hjälpt mamma att packa upp alla varor, lekt med hundarna, snackat med Nikki en stund och nu kollar jag på film med Joakim. Skön och mysig söndag helt enkelt! Ska försöka sätta igång med plugget lite smått också.. Mamma nötar just nu jullåtar i högtalarna, rätt mysigt. Skulle vilja tända brasan nu och rulla in mig i en filt med en kopp varm choklad tillsammans med älsklingen. Mys! Jag saknar min tvillingsyrra rätt mycket också, känns ganska tomt utan henne här hemma även fast resten av familjen är här. Alla är här förutom Tove. Nikki, Joakim, mamma, Peter, jag, Nancy och så är till och med Chilla här också. Axel är ju också lite familj så han saknas ju också.. Men aja, ville bara uppdatera lite. Så puss, hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0