Mina dagar i London!

Heysan!
Nu är jag hemma från London och med mig i bagaget har jag många nya upplevelser och såklart kläder. ;) Haha men ja det var riktigt nice i London, en riktigt fin och mysig stad. Jag diggade telefonhytterna och alla taxibilarna som var bekväma men såg gamla ut. Vi gick på två musikaler, "Flashdance" och "We will rock you", vi var i spökhuset London Dungeon, såg alla kändisarna som vaxfigurer på Madame Tussauds, shoppade massor, fotades med manliga fotomodeller inne på Abercrombie and Fitch där man dessutom fick stå i kö sammanlagt i 2,5 timmar. Sjukt! Vi var på caféerna "Starbucks" minst en gång varje dag, vi gick runt på alla fina gatorna, åkte sightseeing buss runt hela London och såg sevärdheterna som Bigben, London eye, slottet m.m.. Vi strosade runt på Oxford street och alla gatorna runt där och ja, det var helt enkelt grymt där. :) Bättre än vad jag trodde!
Men nu så ska jag chilla lite.. Precis kommit hem efter en hel dag av resande, så pusshey på er. :) <3
Inne i butiken så fick man fotas med såna här modeller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0