Min granne Lilian

Hey!
Precis kommit hem och just grejar mamma med något jag inte kan hjälpa till med så har rast så länge. :) Men vi var iaf och åt på Bahnhof  Café och snackade rätt mycket, tycker om att prata med mamii. Vi träffade dessutom Sarah där som praoade hos dem. :) Trevlans. Innan vi drog hem så gick vi till Kicks och köpte lite smink och nu är vi hemma.
När vi kom hem så såg vi våran granne Lilian gå iväg från sitt hus. Då tänkte jag och mamma: "Nu har vi våran chans!" Det är så att vår granne är lite konstig och verkar må dåligt, hon har 7 stycken lappar uppsatta på ett utav sina fönster där hon har skrivit olika saker. Så vi passade på att gå dit och kolla. Det stod typ "Dagarna går, åren går men helvetet består!" på en lapp och sen var väl de flesta lapparna om ungdomshuset som hon bor granne med. Hon tycker de är jobbiga och vill bli av med dem tror jag. Sen tror jag det stod att hon hör röster i sitt huvud, tappat talförmågan och bara mår allmänt dåligt..? Skitläskigt! Alltså vi i grannskapet måste verkligen se till så att hon får hjälp, det är fan synd om henne.
Men aja, nu ska jag kolla vad mamma har för sig. Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0