Lycklig och partysugen tjej!

TJAARÅÅÅ BLOGGEEEN! :')
Hej, jag är lycklig. Allting är grymt nu! På EMA är det just nu bästa manliga artist, jag hejar såklart på Enrique Igelsias! Men såklart vann Justin Bieber, fuck.. :( De andra nominerade var Kanye West, Eminem och Usher och dem två. Hahaha, men Enrique in my heart. En av mina favorit artister! Snart så ska Miley Cyrus göra ett framträdande, yey. Fyfan vad bra! Åååh, allt är så braa. Yaahooo!
Hahahah, hej glad tjej. Kolla på EMAAA!!1 mmmh.. Nu ska jag göra kvällsfika medans det är reklam, puss på er mina små kissekatter. Förresten så är jag jätte partysugen! haha vill bara ut men såklart är man i den där åldern för stor för lokalen men för liten för krogen. :( Aja, jag är ändå en duktig flicka som varken har supit eller rökt i hela mitt liv. ;) Jag har typ bara lust just nu att dra ut och dansa och träffa nya människor! Älskar att träffa nytt och roligt folk. :)
Partysugen Lina! ;) <3



Enrique Iglesias! :'D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0