I've been missing you crazy

Helluuu!
Har precis skrivit klart min recension så nu blire att chilla. ;) Intressant va? Deckade iaf direkt när jag kom hem idag.. Kan ju inte sova på nätterna typ? Svinjobbigt.. Just nu så väntar jag iaf på att Axelpaxel ska ringa, han tittar på fotboll den busen och den slutar inte förrens vid typ 23:00 så får se hur pigg han är på att prata med mig då. :P
Men mmmhh, var väl inte direkt något annat? Just fan den där listan.. Det står: Vad har du ätit idag?
Baguette med ost och skinka till frukost på skolan
Köttbullar och potatis till lunch
Sockerkaka på hemkunskapen
Tacos till middag
Ja, typ det. Sockerkakan gjorde min dag, gooodaste. ;) <3 Hahahha gud vad intressant.. Aja, slutar blogga för idag iaf.. Tråkar ju ändå bara ut er, så pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0