It is a hard thing to fake a smile when I feel like I am falling apart inside

Heysan!

Sitter här och smsar för fullt och ska snart ut med Nancy. Hoppas verkligen det inte är för kallt ute! Men aja, dags att sätta på sig ytterkläderna och dra ut. Funderar på att ta med mig oboy eller något medans jag är ute, fett mysigt ju. :) Måste verkligen se till att ladda min ipod, hittar aldrig ngn laddare och när jag väl gör det hittar jag inte ipoden. -.-' Sjukt irritersamt! Mene jag har fett lust att åka och se den nya Harry Potter filmen i Järpen, ska fråga ngn som kanske är sugen på att se den med mig. ;) Filmerna är ju asbra men har dessvärre inte läst ngn av böckerna, heha. :) Men ajaaa, nu ska jag dra ut! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0