This feeling's taking control of me

Hey bloggen!
Hemma nu ifrån byn, varit med mamma på IT Åre AB hela dagen och gjort ekonomiska jobb. ;) Sedan så fikade vi och sedan gick vi runt på byn och kollade på kläder tillsammans med hennes vännina Crissie. Jag fick en varm kappa av henne dessutom också. Varför jag fick den var för att hon hade fått den i svart istället för brun och så tänkte hon att hon kunde ge bort den istället och jag behövde en kappa så då fick jag den. :) Awesome!
Men aah, nu snart så ska jag få träffa min förlorade broder som varit bortrest i typ två månader. Så det ska bli kul! Han lär vara superbrun. Så nu ska jag hjälpa mamma med maten och sedan dra ut med min hund (får fan gå ut med henne varje dag nu när syrran är borta) och frysa ihjäl. Så vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0