Hemma från Axel nu!

Heys!

Kom hem från Axel för någon timme sen. Vi kollade på film, dansade, snackade, bråkade om vems musik vi skulle lyssna på i högtalarna och bara myste. :) Det var skönt att få träffa honom, var ju lite mer än två veckor sen sist! Jag fick även se hans träningprogram och ett videoklipp där han gjorde maxtest. Såg hemskt ut! Seriöst.. Tyckte verkligen synd om min lilla nutte. Liksom han hade en sak för näsa så han inte kunde andas genom den, en syrgasmask för munnen, stod på ett rullband med rullskidor och fick åka brantare och brantare tills han inte orkade mer och ramlade. :( Axel ba: "Coolt va?" jag ba: "Nej, hemskt!!!" Han sa dessutom att de tränar ungefär 14 timmar i veckan. Fyfan.. att han orkar! Men, men Axel = Vältränad och det är väl bra? ;)

Men ajaa, tror jag ska sleepa nu. Rätt trött faktiskt! Hann inte att göra den där listan idag, så får göra det imorgon. Men ni får sova så gott allihopa! puss&kram.


Såhär såg det ut när han gjorde det. Men Axel körde rullskidor istället för cykel.
Axel kommer fan bli grym! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0