Gymnasiesnack och dans

Abooooo, hej.
Ååhhh, längtar till gymnasieet så mkt nue! Vittra och John Bauer var ju på vår skola igår och jag kom verkligen superbra överens med Pontus från Vittra. Han berättade att han först hade gått på ett internat men sedan bytte till Vittra eftersom internatet lades ned. Han valde estetisk dans på Vittra och tyckte det verkligen var jättekul. Han tyckte det dessutom det var lite roligt att vara ensam med 15 tjejer men att det skulle vara kul att ha åtminstone en killkompis som dansa också. Han tyckte jag skulle välja dans, haah.
En tjej som jag också snackade med hette Malin och hon visste inte alls vad hon skulle välja då hon stod inför sitt gymnasieval. Men det blev dans på Vittra även fast hon knappt hade dansat innan. Hon sa att man verkligen inte behöver ha dansat innan för att bli bra, hon var faktiskt bäst i hela sin dansgrupp nu. Så det är lite kul att hon lyckats så bra även fast hon inte hade dansat alls innan! Pontus sa att han tyckte om pardanser mest, främst bugg. Då sa jag såklart att jag och min pojkvän hade dansat det i torsdags och sa att jag tyckte det var roligt. Han ba: "Ja men visst är det?!" och så visade han några dansmoves, haha. :) Han dansar även street så han visade några sådana steg. Han var verkligen en jätteschysst snubbe och han fick mig verkligen att längta till gymnasiet, jag vill så gärna börja på något nytt nu! Jag blev faktiskt väldigt sugen på att flytta till Östersund, det verkar kul där. Men ajaaa, nu måste jag sova! Pusshej.
bild från dansprogrammet "so you think you can dance!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0