Godnatt allihopa, ni får en mysig låt att somna till...

Nu så ska jag gå och lägga mig! En någorlunda tidig kväll för mig, eller ska man säga natt? Jag brukar gå och lägga mig betydligt senare. Typ ligga och läsa eller något.. Ibland så kan jag dessutom verkligen inte somna och jag har verkligen haft några såna nätter nu ett tag.. Rätt drygt är det! Man blir faktiskt dessutom rätt trött och dyster utav mörkret som kommer så tidigt nu. Jag blir typ trött men kan inte sova? Sjukt skumt.
Men aja, ni ska få sova nu kära läsare, jag har fan bloggat asmycket idag! Brukar typ blir kanske runt fem inlägg eller så. Idag så har jag gjort tolv stycken med det här! Haha, fan va geekigt. Det har ju ändå varit rätt korta inlägg, har inte direkt lagt någon energi i något av dem. Men alltid något eller? :) Tycker det nästan är bättre med korta så ni orkar läsa. Men aja, bäst att sluta nu innan det här blir ett sånt där långt inlägg. Så pusshey på er alla, sov så gott.
SovBästDrömMest and wake up happy!

En otroligt fin låt som ni kan lyssna till nu under den här mysiga torsdagskvällen.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0