Fotboll och Gossipgirl

Hellooo!
Vad händer? Jag och Peter kollar just nu på fotboll, allsvenskan. Malmö FF vann visst! haha. Jag känner mig så insatt (a) Peter tyckte det var bra iaf. Men jag har gjort i ordning allt inför redovisningen imorgon så det känns bra, måste bara trycka in allt i mitt huvud! Men det gör jag innan jag går och lägger mig och på skolan imorgon, asnice. :)
Brffh, alltså det är seriöst så svinigt kallt här hemma, jag fryser ju tårna av mig. (haha, känner mig som Björn Gustafsson, eller ja wow-jocke) Men mmhh, ni ska jag ta ett efterlängtat glas varm oboy, mysa och kolla på Gossip girl. :) suuuupeeeeeer!
myskväll in my heart!
gossip girl!
klippet jag kände igen mig i med wow-jocke aka björn gustafsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0