Ett litet inlägg såhär mitt i kvällsfikan!

Helluuu! (;
Sitter just nu och äter kvällsfika. Tänkte göra ett videolägg till er men alla blev bara fail så det skippar vi. Jag är typ fett deprimerad över att vi inte har någon mjölk hemma, haha. Livet är hårt ibland! (a) Nu kom min vovve hit för att tigga mat, haha hon är så ful när hon gör så. Hon tror hon är så söööt och oemotståndlig. Fan okej, hon är det.
Men mjaa, jag har fixat till mig lite eftersom jag trodde att jag skulle dra till Lokalen men jag pallade inte. Så det blir en mysig hemmakväll med familjen istället! :) Trevligt det med. Hmm det var faktiskt jättelängesen vi hade en brasa i vår stora öppna spis i vardagsrummet. Det är alltid så mysigt att se dess flammor och känna värmen ifrån den. Pappa tände ofta brasor här hemma och direkt när han gjorde det så sa han: "Nu ska vi ha familjemys!" och då satte sig hela familjen framför brasan och bara myste. Ååh, jag saknar det. Skulle ge vad som helst för att få uppleva det igen! Det är verkligen såna grejor man tog förgivet förut att man gjorde. Nu är det mer en önskedröm att få tillbaka de där tillfällena. Så underbart och mysigt.
Men nu så ska jag hitta på något annat, bjuder på några nytagna bilder på mig så länge!
Båda tröjorna är köpta från Abercrombie and Fitch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0