en såkallad uppdatering från mitt liv

Heysan bloggen!
Precis skrivit klart min filmanalys. Hahah, kom precis på att man egentligen hade till på söndag på sig och inte till idag. Jag ba: "Fan då, fredagen förstörd.." hahaha, men nja det är väl skönt att den är klar om man ska se det positiva med det hela då! Men aja, ingen hemma så det är nice! Jobbar alltid bättre då. Nu ska jag göra kvällsfika och kolla om det är något roligt på TV eller sätta på en film. Jag har förresten linser i ögonen just nu! Gud vad mycket bättre jag ser då! Allt blir mycket tydligare och skarpare, liksom "en helt ny värld" hahaha. Jag typ vägrar linser/glasögon, jag vet att det inte är bra att jag gör det men haha pallar inte.. (a)
Men aja, uppdaterar er väl mer senare! Nu ska jag ha mitt kvällsfika, min överviktiga kompis till mage ropar efter mat! hahaha nerå, gillar att driva med mig själv. :P
ser typ skeptisk ut
trött?
efterbliven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0