Dreams

Heyss!
Har precis ätit och just nu lyssnar jag på låten "Happy Birthday - Flipsyde" eftersom jag gör engelska, svenska och musik recension på den. :) Idag i skolan pratade vi rätt mycket om drömmar. Alltså drömmar är så fascinerande och gripande ibland! Vi berättade iaf massor av konstiga drömmar vi hade haft och hur vi trodde vissa var sanna när vi vaknade. Vi pratade om hur läskigt det är att falla i sömnen även fast man IRL bara kanske råkade rulla lite för nära sängkanten. Haha, åh det är hemskt! Men det häftigaste är ju ändå att drömma drömmar som sedan blir sanna! Eller hur? Men aja, nu måste jag plugga franska. Jag har muntligt prov imorgon, kill me. :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0