Det här är inte okej..

Det här är inte okej..
Okej, först mådde jag verkligen skit bra och var överlycklig och allt möjligt! Men nu mår jag skit dåligt.. Jag vet i för sig varför men ändå? Inte kul, det här är inte okej.. Men iaf! Marlene har typ varit här hela kvällen (Sixtens mamma) så mamma, Peter och hon har typ snackat här hemma hela kvällen. Jag joinade lite då och då och det var väl rätt trevligt. (: Jag har dessutom varit ute och lekt med min hund i snön, kallt men kul. :) Jag har också testat att ha i hårförlängningen och Marlene, mamma och Peter tyckte att det såg jätteverkligt ut! Peter ba: "Lina, ska jag ta med dig till countryclub?" jag ba: "ahah, ja alla gånger!" Så det var lite kul. Men nu måste jag gå och lägga mig! Så pusshey.
Någorlunda verkligt iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0