Den som älskar dig lämnar dig aldrig

EYEYEyeeyeeyeyEYeyeye!
Ja, hey! haha. Nä men serri. Åh, så glad just nu tack vare en person. You made my fucking day! :') Du vet vem du är. Mennnnnn, alltså.. Måste bara säga att min plattång e grym alltså! den sliter typ inget på håret och gör det jättemjukt och lent! love it. Meen aah, nu börjar typ alla i familjen här att göra kväll. Ska väl också ta att göra det. Krypa ner under täcket med ngn bra tidning och kolla på TV typ. Imorgon blir det ett träningspass tror jag och massa jobb. Så måste ha energi för det asså, haha. ;) Min kille säger alltid: "Lina du måste minst ha 9 timmar sömn annars ökar risken för att bli sjuk med.. vad vare han sa.. aja, massa procent. typ 300%." Så jaa, för att vara en dutti flickvän måste jag sova snart. ;) kmr nog inte gör't men haha. Skriver det så det ser snyggt ut.

Men jaaa, uppdaterar kanske mer senare.. Vi får se, annars så får ni ett godnattie nu.
Sov så gott alla! :) <3
haha typ ja o Axel.. han sover tungt medans jag vill vara vaken o ha kärlek ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0