Danskväll

Heey! :')

Sa hejdå till min älskling för en timme sen. Vi har för det mesta dansat hela kvällen och pratat! Axel är seriöst gryyyym på att dansa. Han fick lära mig allting och det var sjukt kul! :) Vi dansade främst vals, bugg och tryckare. ;) Jag blir så glad av att vara med honom. Han fick sin present dessutom och blev glad över den så det var kul! :) Han fick en tröja från Abercrombie and Fitch. Men nu så ska jag gå och lägga mig och hinna plugga lite, trött efter danskvällen med min älskade. Men ni får ha det så bra, pusshej.
En låt vi dansade till. :') Vi hittade bara en skiva med gamla Melodifestivalen låtar nere i friggeboden så den här blev favoriten på skivan. ;)
"Hon är vind, hon är vatten
En sol mitt på natten
En oas i en öken full med sand
Hon är himmel, hon är hav
Mitt hjul och mitt nav
Hon är dröm, hon är sann

Hon är socker, hon är salt
Varmt, hon är kallt
Drömmen som jag drömmer varje natt
Luften jag andas, morgonen som randas
Hon är gråt, hon är skratt

Hon är allt jag ser
Kom och ge mig mer

A-Amanda, A-Amanda
Ja, tiden stannar när hon går förbi
A-Amanda, A-Amanda
Jag önskar att det bara vore vi!"

(Fast A-Axel och L-Lina! ;)<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0