Hej, mitt vinterland!

Sådär ja nu har man fixat liftkort, skaffat gran, julpynt, handlat mat, shoppat, träffat Lill-Erik en stund och jobbat! :) Mamma är på lunch just nu så hon lämna mig hemma. Asnice! Måste plugga lite snart faktiskt.. Har ju ngn recension som ska in och två NO-prov ska göras nästa vecka. Så ja, fullt ös medvetslös. Haha, nä men det är riktigt chill asså and I'm lovin'it! ;)
Just nu lyssnar jag på lite jul-låtar och försöker komma in i julstämning! Ska dessutom ta och börja läsa nya veckorevyn och chatta lite med kompisar som är hemma förtillfället, det blir nog awesome. :) Just nu så lyssnar jag på "Hej mitt vinterland! - Carola" Alltså fine, jag är inte ett så stort fan av Carola men hon sjunger faktiskt riktigt bra ändå. Men ajaaa, allt för nu. Pusss.
Många fina vintriga bilder på det här bildspelet också, me like. ;)




Jag och Nancy right now! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0