Being in love means you love someone for no reason

Rubrik sann
Just nu så sitter jag och smsar som vanligt och slökollar lite hit och dit på olika sidor. Ska nog kolla på Kenza&Tyra show nu! Juste det är ju nu, så ja det gör vi. Jag har typ varit glad hela dagen men nu på kvällen blev jag riktigt deppig.. Aja, hoppas Kenza och Tyra piggar upp mig! Alltså tänk.. Kenza lever verkligen ett perfekt liv! Hon har typ alla drömjobben. Modell, egen show där hon uppfyller sina drömmar och andras, kläd, sko och smyckes kollektioner, en av Sverige största bloggar, reser mycket, ser bra ut, fått åka på många konserter och träffat på många kändisar genom MTV, har en söt hund tihi, rik, hon har en underbar pojvän och fantastiska vänner! Trots detta är hon bara 19år, helt otroligt. Vem skulle inte vilja vara i hennes kläder liksom?
Aja, nu ska jag kolla på showen, byebye!
Kenza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0